lørdag 6. august 2011

En deilig sommerdag og eget mønsterprosjekt.

Vi har vært i byen og hørt fin musikk og spist på cafe. Det har vært sol og akkurat passe varmt og vi har kost oss masse:)
Jeg har også forsøkt meg på å tegne egne mønster om dagen og dette er resultatet av første utkast. Det skal sies at noen, eller egentlig ganske mange justeringer må til, men størrelsen var riktig. Jeg føler ihvertfall at jeg er på sporet av mitt perfekte topp/kjolemønster. (Optimistisk her:)
Stoffet på bærestykket er vintage. Stoffet med små blomster er fra stoff 2000. Knappen er fra Marthas gamle knappeboks.
I'll keep on sewing:)

3 kommentarer:

  1. Så kult med egenkomponert mønster! Ser kjempefin ut!
    Stoffene du har brukt ver herlige synes jeg :-)

    Fortsatt fin helg til deg!

    SvarSlett
  2. Så fin bluse! Du har valgt flotte stoffer til blusen!

    SvarSlett
  3. så flink du er!! herlig kombinasjon av stoff!!!
    kommer snuppa i bhg snart? hun er nabo´n til loppa...

    klem beate

    SvarSlett