søndag 30. oktober 2011

Liten og tøff


Med jungeltøy:) Lillemor og jeg har i dag vært barnepiker. For en liten søt tantegutt som ble supertøff i jungeltøyet sitt.
Vi har hatt to bursdagsfeiringer denne uka og har nå en fryktelig stolt 3- åring i hus. Jeg skal ta meg selv sammen og få vist frem kjolen hennes etterhvert.
Genseren og buksa er sydd etter mønster fra Meedom. Jungelstoff er fra jny design, ribb fra Jofotex og chenille fra SogS.
Når jeg syr i slike stoffer kjenner jeg at jeg ønsker meg så fryktelig en Overlock. Og en CoverPro!
Nå skal de siste timene av helgen nytes. God kveld!

1 kommentar:

  1. Tenk nå er de aså treeee år!!?? Merkelig å tenke på nå som de fyker rundt og skravler og er så lure og er lissom MED her i verden..:) også så nydelig pysj du har laga - ja alt annet også alså! Du er dritgo! Kanskje jeg bestiller et likt men ulikt sett til båna nermere sommern:) da blir det litt mer vist frem enn på vinteren med jakker og dresser og ja hva har de ikke på seg..

    SvarSlett