lørdag 24. september 2011

Grytekluter by me

Dette er en gave til min svigerinne. Det er jo som kjent ikke alle som er bitt av retrobilla. Derfor forsøkte jeg først å sy noe som jeg tenkte passet hennes stil. Ikkje bra. Nei det ble rett og slett ikke pent i det hele tatt. Derfor lot jeg det stå til å sydde fra hjertet! Gaven har kommet frem og nå har min svigerinne noe ingen andre har om ikke annet. Alt materiell er gjenbruk:)
Ellers henger flere uferdige prosjekter på syrommet. Jeg holder nemlig på med en oppgave og stoffene får vente litt om dagen.
Ha en fiiin lørdag!!

4 kommentarer:

  1. Nydelige grytelkluter i lekre farger!
    Nydelig hjerte å...
    Heldige svigerinna ;)

    Lykke te med oppgave da! :) siw

    SvarSlett
  2. Nydelige farger!!

    Forsett å kos deg med maskina!!

    SvarSlett
  3. Kjempefine grytekluter!

    SvarSlett
  4. Så fine de ble!
    De må vel falle i smak selv om man ikke er så retro glad:)

    SvarSlett