fredag 19. august 2011

Jeg har funnet formen..



Der! Ferdig med det. Nå er jeg fornøyd med det mønsteret. Stoffene i den øverste trøya er fra sengetøy fra Småfolk som var beregnet til lillemors dyne. Men det ble det åltså ikke noe av. Mor måtte klippe og sy i det. Altfor fint stoff til kun å brukes på natta når det er mørkt. Armene er stoff fra kopphåndkler fra House Doctor. He, he. Merkelig kombinasjon egentilg.

Trøya nede er sydd i favorittstoffet med fra Kokka og favorittstoffet mitt fra S ogS.
Jeg er nå i gang med å finne meg et nytt mønster- prosjekt. Vi har bursdager og en barnedåp i høst så da må en kjole være veldig nyttig tror jeg. Også står Liberty stoffer høøøyt på ønskelista til høstgarderoben.

1 kommentar:

  1. Jeg måtte inn å hilse på - og se på de flotte tingene du lager.
    Kjenner igjen den nederste trøya etter å ha beundret den i barnehagen i går. Kjempefin!

    SvarSlett