tirsdag 5. juli 2011

Verdens heldigeste:)

I dag har jeg bursdag:) Og jeg har fått verdens fineste gave. En Macbook!! Den er så fin og flott at jeg er helt rørt over de rause menneskene jeg har rundt meg. Gaven er nemlig fra familie og venner og med mannen som koordinator for prosjektet. Tuuuuusen takk alle sammen. Dere har gjort meg glad i lang tid fremover. Sikkert i ti år! Slik ser vidunderet ut:

For noen dager siden pimpet jeg min skjenk fra Ikea. For to år siden synes jeg den var fin. Nå vil jeg bare helst bytte den ut. Rart hvor fort man kan endre mening synes mannen. Jeg synes jo ikke det er rart. Skjenken er jo fra min forrige epoke som min søster kaller Millas strenge Ikea regime. Nå har jeg pyntet den med en blomst laget av vintage tapeter og dermed likte jeg den litt bedre igjen.
 Nå skal det feires her. Vi er klare for en real grillkveld sammen med familien:) Cheers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar