torsdag 19. mai 2011

Lampa mi

Jeg har hatt et lampeprosjekt på gang en god stund. Fikk ideen fra Rom 123 og satt i gang med å surre bomullsgarn rundt en veldig stor ballong. Det viste seg å være et ambisiøst prosjekt. (Som vanlig). Har brukt mye tid og selvagt var ikke dette så enkelt som det så ut som i bladet. Men når det er sagt ble jeg så fornøyd med resultatet! Lampa er dekorativ og spesiell. Det har vært vanskelig å ta fine bilder av den i mørkt rom men jeg må likevel vise frem disse:


3 kommentarer:

  1. Oj oj du imponerer og inspirerer!!! Mulig dette er noe jeg må prøve.
    Går det fint med magen?

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin!
    Min tante laget ei sånn lampe da jeg var lita, og den tror jeg har hengt i stua deres siden...artig å se en ny utgave ;-)

    SvarSlett
  3. wow! den er kjempekul!!!

    god helg

    klem beate

    SvarSlett