søndag 29. mai 2011

Kreative eksamenstider.

Nå er kanskje noen litt lei av å lese om at jeg har en laaang eksamen så nok om det. Men du verden så kreativ jeg blir av "å ikkeegentlig ha tid til å kunne være kreativ". I dag har jeg sydd en kjole, to luer (til lille nye tantegullungen min) og et skjørt til lillemor. Tok meg nemlig fri fra eksamen i dag. Deilig altså! Huset blir jo litt forsømt oppi all syingen, og da mannen sto opp (etter å ha jobbet på natten), forsto han hva som foregikk.  Lillemor og storesøster så på TV da far kom ned i stua. Jeg kunne ikke unngå å høre med et øre da han utbrøt:  "Åja, mamma syr i dag eller?" og det stemte jo:) Her er en del av resultatet fra i dag. ( Noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne sy, sy, sy hele dagen og ikke gjøre noe annet!:)

God søndag forresten!:)

4 kommentarer:

  1. Nydelig kjole, med herlige detaljer!
    Kjenner meg veldig igjen i ønsket om tid ved maskinene...masse tid!

    SvarSlett
  2. Så fin kjole!!
    Ja jeg også drømmer om tid, mye tid med maskinen!!

    Når er eksamen ferdig da?
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. For en utrolig fin blogg du har!
    Og så dyktig du er til å sy:)

    Gøy at du kan bli inspirert av min blogg, alltid veldig kjekt å høre det.

    Jeg har lagt meg til som fast følger, for her vil jeg gjerne titte innom igjen:)

    SvarSlett
  4. Så nydelige arbeider :)
    - ser at du igrunn kan få så mange smykker du vil!! Hurra for byttehandel! Skal prøve å få blogget litt i dag om pungen jeg fikk av deg!

    God torsdag!
    Hilde Iren :)

    SvarSlett