torsdag 14. april 2011

Hos oss

Har akkurat startet med å bruke picasa og strever veldig med å få lagt inn bildene på bloggen. Har mistet photoshopen min da pc'en ble fikset forleden og er så lei meg for det. Må nok vurdere et nytt innkjøp snart. Ellers går det mest i oppgaveskriving om dagen. Kobler av med å tenke interiør- og sytanker innimellom:) Her er litt fra heimen inspirert av våren som er på vei. Jippi!



Stolen i midten snublet jeg over i bruktbutikken og den passer perfekt rundt kjøkkenbordet. Gleder meg til å vise frem mine nyeste loppefund i neste innlegg. Stikkord: Lykke:)

5 kommentarer:

  1. fiiine detaljer fra dere camilla!
    har du prøvd photoscape? gratis redigeringsprogram du kan laste ned fra nettet.
    det har i allefall jeg mye moro med!!!

    god helg

    klem beate

    SvarSlett
  2. Fine bilder!!!

    Klikk deg inn til meg og bli med på konkurranse!!

    Fin dag til dere!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder med deilig vårfølelse :-)
    God påske til deg!

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Det var det med å kunne spille på pianoet da....de eldstejentene ville ikke gå i lære, så nå satser jeg på minstejenten, om ikk ehun vil får jeg vel sette igang å ta timer selv;-)

    LIKER den runde puten din! Og herlig barnerom under her, jpraktisk OG fint! eJeg synes dskelig å innrede minstejenten sitt rom, for hun roter så fælt at det stort sett er lego over hele gulvet og prøver jeg å dekorere tar det ikke lang tid før pynten har blitt lekt med;-)

    God påske videre!

    SvarSlett
  5. Fine bilder, Camilla! Og takk for koselig kommentar. Det er tanta mi som har æren for blåfargene på stolene, jeg ville egentlig ha hvitt, men må innrømme at det ble fint med blå stoler:)

    Kjempegod påske videre til deg og dine også!

    Klem

    SvarSlett