mandag 24. januar 2011

Til rotet i veska



Kreativiteten jeg nevnte i forrige innlegg ble til dette. Noe jeg har trengt lenge. En liten veske som kan ligge i den store veska. Har prøvd den et par dager og den fungerer veldig bra. Særlig fordi jeg ofte bytter vesker i forbindelse med jobb og skole og div.. Denne inneholder alle mine "må ha" småting som lip balm, skrivesaker, nesespray, en og annen smokk, plaster, håndkrem etc. Jeg slipper å samle sammen alt dette fra en veske når jeg skal dra. Bytter bare plass på lille-veska:) Mønster er eget, stoff fra det glade 70 tall:)

4 kommentarer:

  1. lekker camilla!! og veldig smart!! jeg har rot i alle veskene mine!

    ønsker deg en fin dag

    klem beate

    SvarSlett
  2. Takk Beate. Bare si ifra hvis du trenger en. Den er veldig kjapp å sy:)

    SvarSlett
  3. Kjekt med sånne småvesker i veska - det bruker jeg og.
    Denne var jo utrolig lekker - digger stoffet :-)
    Takk for koselige kommentarer!

    SvarSlett