fredag 28. januar 2011

Etterlengtet helg!

Etter en lang og innholdsrik uke er det godt å lande i heimen på en fredag sammen med familien min. Store utfordringer blir så mye mindre når man har gode støttespillere rundt seg. Både ute og hjemme. Jeg føler meg heldig:) 
Og ikke minst heldig fordi jeg har fått pakker i posten med stoffer som gjør meg såååå glad fra En fugl i hånden. Har derfor vært inspirert og også rukket å sy litt denne uka. Her er resultatet. En forklekjole til lillemor (prakisk på utsiden av ulltøyet), en peace-pute (jeg er for fred:) og en pose til hekleriene mine. Fargene på garnet er mine nye vårfarger. Mye blått har det blitt. Jeg syr med det jeg føler for og denne uken har vært BLÅ! Har visst falt helt for det blå blomstrete retro stoffet ser jeg, og nå er det tomt:( Men nye stoffer ligger og venter og det føles absolutt som en god trøst!
GOD HELG!
i posten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar